eitaa logo
گوشه‌گیر
101 دنبال‌کننده
96 عکس
66 ویدیو
13 فایل
کاغذپاره‌های یک ذهن گوشه‌گیر طلبه هنردوستِ سیاست‌ندوست @Alamdar_Ali
مشاهده در ایتا
دانلود
به چسبِ پوشکمم نیستی آمریکا
ما مرغ و خروس نداریم تو خونه ولی یخچال‌فریزرمون صبح‌ها به نیابت از مرغ‌هایی که توشه انقدر سروصدا میکنه که نمیذاره بخوابیم
کتابخونه‌م مهمون جدید داره 🥲
سی روز دلتنگی 🖤
غم، از ترسِ فراموش‌شدن، مدام خودش را به خاطرت می‌آورد. به او اطمینان بده که برای همیشه در گوشه‌ای از قلبت نگه‌ش میداری؛ و به زندگی ادامه بده.
خدایا شکرت؛ واسه به دنیا اومدن تو عصر جمهوری اسلامی.
🔺این، یک جنبش است و نه یک واکنش + آنچه در خیابان‌های ایران می‌بینیم، یک به معنای واقعی کلمه است. جنبشی با جانمایهٔ مقاومت ملی در برابر تهاجم اجنبی‌. جنبشی با مسئولیت تاریخی و نه یک واکنش هیجانیِ مقطعی. + جنبش‌های اجتماعی، پس از مدتی به مرحلهٔ می‌رسند؛ به دلایلی مانند احساس حصول نتیجه، ناهمراهی بدنهٔ اجتماعی، فقدان شرایط لازم برای تداوم، از بین رفتن و حذف عناصر اصلی و محوری و... رفته‌رفته سرد می‌شوند و فرومی‌پاشند. + جنبش مقاومت ملی ایرانیان، با گذشت یک‌ماه و با وجود فشارهای همه‌جانبهٔ ناشی از ترور و تخریب و کشتار و تعلیق بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی و معیشتی و... نه تنها دچار میرایی نشده، بلکه بیشتر گُر می‌گیرد؛ افراد جدیدی به جنبش می‌پیوندند؛ شیوه‌های پویایی جنبش، نو به نو می‌شوند؛ اهداف، ارتقا می‌یابند و... + دشمنِ همه‌چیزدان، حتماً برآورد دیگری داشت! با پایداریِ این جنبش، ارزیابی تاب‌‌آوری اجتماعی ایرانیان، موضوعیت خود را برای دشمن از دست داده است. کار از تاب‌آوری اجتماعی (نگاه حداقلی به قابلیت‌های اجتماعی ایرانیان) گذشته. + حالا دشمن، عملاً با دو جبههٔ آفندی (هجومی) روبروست؛ تهاجم نیروی نظامی و تهاجم نیروی اجتماعی. بله؛ نیروی اجتماعی ایرانیان، صرفاً مقاومت نمی‌کند؛ حقیقتاً در حال تهاجم است. واکنش‌های عصبی و دیوانه‌وارِ رهبران دشمن نسبت به مردم، نشانهٔ تهاجمی بودن جنبش اجتماعی ایرانیان است. @ebteda_ir
سوال: اینکه فرمودید توده‌ی مردم مسائل را به خوبی میفهمند، در این رابطه آیاتی مانند اکثر الناس لایعلمون و اکثر الناس لایعقلون، یعنی بیشتر مردم نمیدانند و بیشتر مردم نمیفهمند را چگونه معنی میفرمائید؟ جواب آقا: https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=17182
«وَ نُریدْ انْ نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْارْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ ائِمَّهً وَ نَجْعَلُهُمُ الْوارِثینَ» من به ملت بزرگ ایران که در طول تاریخ شاهنشاهی، که با استکبار خود آنان را خفیف شمردند و بر آنان کردند آنچه کردند، صمیمانه تبریک می‌گویم. خداوند تعالی بر ما منت نهاد و رژیم استکبار را با دست توانای خود که قدرت مستضعفین است در هم پیچید و ملت عظیم ما را ائمه و پیشوای ملتهای مستضعف نمود، و با برقراری جمهوری اسلامی، وراثت حقه را بدانان ارزانی داشت. من در این روز مبارک، روز  و روز فتح و ظفر ملت، جمهوری اسلامی ایران را اعلام می‌کنم. امام خمینی (ره)؛ ١٢ فروردین ١٣۵٨ بيشتر بخوانيد: http://emam.com/-/93BruR
هدایت شده از _بیدِمجنون؛
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اونی که سوار تاکسی آقا مجتبی شده بوده هروقت یادش میاد به رهبرآینده مملکت گفته اینا همش کار خودشونه: @biedemajnon
اگر این‌بار هم از شر آمریکا خلاص شدیم لکن از تربیت‌شدگان مکتب غرب خلاص نشدیم چه؟
هدایت شده از علیرضا زادبر
پیام رهبر انقلاب آیت الله سید مجتبی خامنه ای منتشر شد. حتما بخوانید. در هر پیام ایشان برای جامعه یک کُنش اجتماعی تعریف می‌کند. در پیام های قبلی به استمرار زندگی اشاره داشتند؛ از دید و بازدید نوروز تا ازدواج زوج های جوان در این ایام. اکنون کُنش دیگری را تعریف کرده اند: فردا در روز طبیعت، درخت بکارید. ۱. زندگی در ذیل جنگ باید جاری باشد. ۲. کُنشگری مردم در راستای زندگی در جنگ با تعریف عملیات ها باید توسعه پیدا کند. او وسط جنگِ زُمخت و نابرابر بفکر زندگی و حیات جامعه است. این جنگ ضامن زندگی آیندگان است. @Politicalhistory