eitaa logo
گوشه‌گیر
101 دنبال‌کننده
96 عکس
68 ویدیو
13 فایل
کاغذپاره‌های یک ذهن گوشه‌گیر طلبه هنردوستِ سیاست‌ندوست @Alamdar_Ali
مشاهده در ایتا
دانلود
با این حوادثی که برای پیش آمده طبیعی‌ست که نگران باشید که البته بخشی از نگرانی هم بابت اتفاقات تلخ گذشته، از جمله شهادت سید حسن نصرالله است شاید بازخوانی بیانات رهبر شهید در آن ایام، قدری از نگرانی‌مان کم کند: ______ یکی از برادرها گفتند آن کسانی که عناصر قدرت در اختیار آنها است، مثلاً عناصر امنیّتی و نظامی و مانند اینها، در مواقع حسّاس در مقابل رژیم صهیونیستی مثلاً به وظیفه‌شان عمل نمیکنند، تبدیل میشوند به بیانیّه‌نویس! این درست نیست؛ نه، آن کسانی که باید کاری را انجام بدهند، در وقت خودش کار را انجام دادند. اگر آن کاری که شما متوقّعید انجام بگیرد و انجام نمیگیرد، دنبال کنید و تحقیق کنید ــ که البتّه بعضی جاها قابل تحقیق هم نیست، برای اینکه مسائل سرّی است خیلی از این مسائل ــ خواهید دید که نه، موجّه است... ... بعضی از ایرادها و انتقادهای دانشجویان به مسئولان، بر اثر بی‌اطّلاعی است. مثلاً فرض کنید چرا ۲ در فلان وقت انجام نگرفت، فلان وقت انجام گرفت؛ اگر در فلان وقت انجام میگرفت، فلان حادثه اتّفاق نمی‌افتاد؛ خب این درست نیست؛‌ این درست نیست. آن کسانی که متصدّی این کارها هستند، دلبستگی‌شان، وابستگی‌شان، عشقشان و آمادگی‌شان به انقلاب کمتر از من و شما نیست؛ آنها را نمیشود متّهم کرد؛ دارند، حساب دارند، با محاسبه کار میکنند؛ آنچه انجام میدهند، اگر شما هم جای آنها بودید همین کار را انجام میدادید؛ این احتمال را همیشه در ذهنتان داشته باشید و متّهم نکنید افراد را؛ یعنی در حوادثی که مشاهده میکنید احیاناً یک ابهامی برای شما دارد، احتمال یک محاسبه‌ی درست را همیشه بدهید، که ممکن است پشت این تصمیم‌گیری یک محاسبه‌ی درستِ واقعی‌ای وجود داشته باشد. - ٢٢ اسفند ١۴٠٣ جمهوری اسلامی هر وظیفه‌ای در این زمینه داشته باشد، با قدرت و صلابت و قاطعیّت انجام خواهد داد. ما در انجام این وظیفه، نه تعلّل میکنیم، نه شتاب‌زده میشویم؛ تعلّل نمیکنیم، نمیکنیم، دچار هم نمیشویم. آنچه منطقی است، آنچه معقول است، آنچه درست است، به نظر تصمیم‌گیران نظامی و سیاسی، در وقت خود، در هنگام خود انجام میگیرد؛ کمااینکه انجام گرفت و در آینده هم اگر لازم شد، باز انجام خواهد گرفت. - نماز جمعه نصر، ١٣ مهر ١۴٠٣ مطمئنّاً حرکت کلّی ملّت ایران و مسئولین کشور در جهت مقابله‌ی با استکبار جهانی و دستگاه جنایت‌کار حاکم بر نظم جهانیِ امروز [است و] قطعاً و انصافاً هیچ‌گونه کوتاهی نخواهند کرد؛ این را مطمئن باشید. بحث، بحث صرفاً نیست؛ بحث یک است، بحث مقابله‌ی منطبق با دین و اخلاق و شرع و است و ملّت ایران و مسئولین کشور در این جهت هیچ‌گونه تعلّلی و کوتاهی‌ای نخواهند کرد؛ این را مطمئن باشید. - ١٢ آبان ١۴٠٣
کسی که اقتضائات نظام اسلامی را درک نمی‌کند، در حکومت مهدوی هم طاقت نخواهد آورد.
آنقدر در نقش خیالی‌اش فرو می‌رود که حتی وقتی مجبور است برای خواب،لباسِ سوپرمن شدنش را دربیاورد اصرار داردکه من را پیتر پارکر صدا کنید. همانطورکه مرد عنکبوتی بدون لباس‌هایش پیتر پارکر است . چندوقتی است به دایره‌ی ابرقهرمان‌های محبوبش بتمن و کاپیتان آمریکا هم اضافه شده و برای تبدیل شدن به هرکدام لباس مخصوص خودش را دارد . شب گذشته بین شعارهایی که در خیابان به گوشش می‌رسید، پرسید: _کاپیتان آمریکا یعنی همون آمریکایِ مرگ بر آمریکا ؟ _ آره ! ما چی هستیم؟..ممم... ایران؟ گفت‌وگوی کوتاه ما با تکان دادن سر من به نشانه ی تایید به پایان رسید . ساکت ماندم تابه قول روانشناس‌ها نظامِ تشخیصگر ِماهرِ درونیِ ذهنش ،وظیفه‌اش را انجام دهد . فرداصبح مثل هر روز رفت سراغ وسایل ابرقهرمانی‌اش وهمانطور که در و دیوار را به جای دشمن خیالی زخمی می‌کرد پرسید : مامان! مردعنکبوتی هم امریکاییه؟ نمی‌خواستم با مرزبندی‌های بزرگانه شوق کودکانه اش را خراب کنم اما اگر آنقدر بزرگ شده که چنین سوالی بپرسد، احتمالا شنیدن حقیقت خیلی برایش سخت نباشد . _آره ! _ای باباااا.. همه ابرقهرمان‌ها که آمریکایین! با لب و لوچه‌ی آویزان بازی‌اش را از سر گرفت و نخ های سفیدی که مثلاً تارهای مردعنکبوتی بود را دور مبل‌ بست. آن شب در خیابان به پلیس جوانی که گوشه‌ای ایستاده بود با دقت بیشتری نگاه می‌کرد. به نظر می‌رسید ذهنش دارد از حرف‌ها و سوال‌های این مدت ،طوری صغری کبری می‌چیند که نتیجه‌ی دلخواهش را پیدا کند. نگاهی به من کرد و گفت: میشه برام لباس پلیس و تفنگ بگیری؟ می‌خوام از این به بعد ابرقهرمان ایرانی باشم .
هدایت شده از گوشه‌گیر
مسأله هسته‌ای بهانه است برای دشمنی. مسأله هسته‌ای هم اگر یک روزی - حتی به فرض محال - بر طبق نظر آمریکا حل بشود، باز یک مسأله دیگری دنبال آن می‌آید. - ٢٨ بهمن ٩٢
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی هرچی ماله میکشن قانع‌کننده نیست
هدایت شده از یزدرسا
🎥باید برخاست... 🔰سراینده «باید برخاست» چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان یزد شد 🔹حجت‌الاسلام محمد مروستی‌زاده، شاعر یزدی و فعال فرهنگی-ادبی به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان یزد معرفی شد. 🔹این عنوان با آرای هیأت انتخاب چهره سال۱۴۰۴، به ایشان و به پاس سرودن شعر نماهنگ «باید برخاست» تعلق گرفت. 🔹«باید برخاست» مضمونی به‌روز و انقلابی دارد و مرتبط با جنگ رمضان است. این نماهنگ نه‌تنها بازتاب گسترده‌ای در داخل کشور و در تجمعات مردمی و میادین داشته و در دل مردم جای گرفته؛ بلکه در رویدادهای مهم خارجی نیز طنین‌انداز شده است. ☑️یزدرسا 🆔 @Yazd_rasa
بزن به افتخارش 🥳 🥳
همه مملکتو صورتی کردن
هدایت شده از تأملات | تولايى
فکر می‌کنم حتما این روزها دو گروه باید بیشتر تأمل کنند: _مردمی که به سرعت حس یأس پیدا می‌کنند و تصور دارند مجاهدت این شب‌هایشان بی فایده است و خدایی ناکرده خط مقدم را رها می‌کنند _عزیزانی که با دغدغه اعتمادسازی نسبت به مسئولان، منتظرند تا توییت و مطلبی از بزرگواری منتشر شه تا به هر قیمتی توجیه کنند و ثابت کنند بهترین کار ممکن صورت گرفته. و البته فراموش نمیکنیم که هر دو گروه دغدغه عمیق نسبت به انقلاب اسلامی دارند...