eitaa logo
گوشه‌گیر
101 دنبال‌کننده
96 عکس
68 ویدیو
13 فایل
کاغذپاره‌های یک ذهن گوشه‌گیر طلبه هنردوستِ سیاست‌ندوست @Alamdar_Ali
مشاهده در ایتا
دانلود
کسی که اقتضائات نظام اسلامی را درک نمی‌کند، در حکومت مهدوی هم طاقت نخواهد آورد.
آنقدر در نقش خیالی‌اش فرو می‌رود که حتی وقتی مجبور است برای خواب،لباسِ سوپرمن شدنش را دربیاورد اصرار داردکه من را پیتر پارکر صدا کنید. همانطورکه مرد عنکبوتی بدون لباس‌هایش پیتر پارکر است . چندوقتی است به دایره‌ی ابرقهرمان‌های محبوبش بتمن و کاپیتان آمریکا هم اضافه شده و برای تبدیل شدن به هرکدام لباس مخصوص خودش را دارد . شب گذشته بین شعارهایی که در خیابان به گوشش می‌رسید، پرسید: _کاپیتان آمریکا یعنی همون آمریکایِ مرگ بر آمریکا ؟ _ آره ! ما چی هستیم؟..ممم... ایران؟ گفت‌وگوی کوتاه ما با تکان دادن سر من به نشانه ی تایید به پایان رسید . ساکت ماندم تابه قول روانشناس‌ها نظامِ تشخیصگر ِماهرِ درونیِ ذهنش ،وظیفه‌اش را انجام دهد . فرداصبح مثل هر روز رفت سراغ وسایل ابرقهرمانی‌اش وهمانطور که در و دیوار را به جای دشمن خیالی زخمی می‌کرد پرسید : مامان! مردعنکبوتی هم امریکاییه؟ نمی‌خواستم با مرزبندی‌های بزرگانه شوق کودکانه اش را خراب کنم اما اگر آنقدر بزرگ شده که چنین سوالی بپرسد، احتمالا شنیدن حقیقت خیلی برایش سخت نباشد . _آره ! _ای باباااا.. همه ابرقهرمان‌ها که آمریکایین! با لب و لوچه‌ی آویزان بازی‌اش را از سر گرفت و نخ های سفیدی که مثلاً تارهای مردعنکبوتی بود را دور مبل‌ بست. آن شب در خیابان به پلیس جوانی که گوشه‌ای ایستاده بود با دقت بیشتری نگاه می‌کرد. به نظر می‌رسید ذهنش دارد از حرف‌ها و سوال‌های این مدت ،طوری صغری کبری می‌چیند که نتیجه‌ی دلخواهش را پیدا کند. نگاهی به من کرد و گفت: میشه برام لباس پلیس و تفنگ بگیری؟ می‌خوام از این به بعد ابرقهرمان ایرانی باشم .
هدایت شده از گوشه‌گیر
مسأله هسته‌ای بهانه است برای دشمنی. مسأله هسته‌ای هم اگر یک روزی - حتی به فرض محال - بر طبق نظر آمریکا حل بشود، باز یک مسأله دیگری دنبال آن می‌آید. - ٢٨ بهمن ٩٢
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی هرچی ماله میکشن قانع‌کننده نیست
هدایت شده از یزدرسا
🎥باید برخاست... 🔰سراینده «باید برخاست» چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان یزد شد 🔹حجت‌الاسلام محمد مروستی‌زاده، شاعر یزدی و فعال فرهنگی-ادبی به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان یزد معرفی شد. 🔹این عنوان با آرای هیأت انتخاب چهره سال۱۴۰۴، به ایشان و به پاس سرودن شعر نماهنگ «باید برخاست» تعلق گرفت. 🔹«باید برخاست» مضمونی به‌روز و انقلابی دارد و مرتبط با جنگ رمضان است. این نماهنگ نه‌تنها بازتاب گسترده‌ای در داخل کشور و در تجمعات مردمی و میادین داشته و در دل مردم جای گرفته؛ بلکه در رویدادهای مهم خارجی نیز طنین‌انداز شده است. ☑️یزدرسا 🆔 @Yazd_rasa
بزن به افتخارش 🥳 🥳
همه مملکتو صورتی کردن
هدایت شده از تأملات | تولايى
فکر می‌کنم حتما این روزها دو گروه باید بیشتر تأمل کنند: _مردمی که به سرعت حس یأس پیدا می‌کنند و تصور دارند مجاهدت این شب‌هایشان بی فایده است و خدایی ناکرده خط مقدم را رها می‌کنند _عزیزانی که با دغدغه اعتمادسازی نسبت به مسئولان، منتظرند تا توییت و مطلبی از بزرگواری منتشر شه تا به هر قیمتی توجیه کنند و ثابت کنند بهترین کار ممکن صورت گرفته. و البته فراموش نمیکنیم که هر دو گروه دغدغه عمیق نسبت به انقلاب اسلامی دارند...
واقعا آقا از ابتدای این دولت تا روز شهادتشون درمورد چه مساله‌ای اندازه مذاکره صحبت کردند؟