هدایت شده از تأملات | تولايى
فکر میکنم حتما این روزها دو گروه باید بیشتر تأمل کنند:
_مردمی که به سرعت حس یأس پیدا میکنند و تصور دارند مجاهدت این شبهایشان بی فایده است و خدایی ناکرده خط مقدم را رها میکنند
_عزیزانی که با دغدغه اعتمادسازی نسبت به مسئولان، منتظرند تا توییت و مطلبی از بزرگواری منتشر شه تا به هر قیمتی توجیه کنند و ثابت کنند بهترین کار ممکن صورت گرفته.
و البته فراموش نمیکنیم که هر دو گروه دغدغه عمیق نسبت به انقلاب اسلامی دارند...
واقعا آقا از ابتدای این دولت تا روز شهادتشون درمورد چه مسالهای اندازه مذاکره صحبت کردند؟
اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت و امنیت ملی یعنی بعد از جنگ همین جمعیت پاکار باید سفت وایسه پای کار اقتصاد مقاومتی
امیدوارم یک عده از دوستان انقلابی بعد از توییت ترامپ و مخرج مشترک پیدا کردن با دشمن، ادبیات «تندرو» و الفاظ مشابه رو از دایره واژگانشون پاک کنند و طریقت خیرخواهی و برادری رو در پیش بگیرند بلکه مجموع کنش های جبهه انقلاب به اصلاح منتج بشه