• کرمیتِ خسته •
دید من نمیدم خودش شروع کرد بهم شماره بده🤣🤣🤣🤣
چرا همش بهش گفتم روسی هس تو پیاماتونه😭
• کرمیتِ خسته •
چرا همش بهش گفتم روسی هس تو پیاماتونه😭
اسمشو اونطوری سیو کردم که با بقیه قاطیش نکنم 😀🤌🤣
• کرمیتِ خسته •
هه هه هه ههههههههههههه🤦🏻♀
رنج همیشه منفی نیست؛ رنج بیمعناست که آزاردهنده میشود.
• کرمیتِ خسته •
رنج همیشه منفی نیست؛ رنج بیمعناست که آزاردهنده میشود.
وقتی با هوش مصنوعی فلسفی صحبت میکنم احساس سبکی دارم✅