نمیدونم کجاست!🇵🇸
نمیدونم چرا ادبیاتم انقد داغون شده بیخی چ بگم
اصلا بیخیال نیستما
ینی یطوری نگرانم و استرس دارم ک..و ناراحتم بابتش
ولی میگم نخیر اصن ردیفه بیهی!
خب با اینکه مربوط نیست به درسای فردا اما میخوام هندسه مدرسه رو کاراشو انجام بدم
که تمو مشه و واس آخر هفته نزارم
یکم سریال ببینم
اگرم خوابم نمیومد بشینم باز یکم پایه بخونم