نمیدونم کجاست!🇵🇸
نمیدونم چرا ادبیاتم انقد داغون شده بیخی چ بگم
اصلا بیخیال نیستما
ینی یطوری نگرانم و استرس دارم ک..و ناراحتم بابتش
ولی میگم نخیر اصن ردیفه بیهی!
خب با اینکه مربوط نیست به درسای فردا اما میخوام هندسه مدرسه رو کاراشو انجام بدم
که تمو مشه و واس آخر هفته نزارم
یکم سریال ببینم
اگرم خوابم نمیومد بشینم باز یکم پایه بخونم
من تازه امروز متوجه شدم که پارسال تو کلاسمون
ینی حتی امسالم
با اینکه یسریشون تو کلاس ما نیستن الحمدالله
ولی من متوجه گشتم امروز که سیگار میکشیدن و چیزایی که نباید میکشیدن بچه ها