امتحان ادبیات که داشتیم
من شعرو حفظ نکرده بودم و نرسیدم
برای اولین بار تصمیم گرفتم تقلب کنم🙂
و نشستم نوشتم شعرو
ولی پشیمون؟شدم و خطش زدم
دوباره نشستم نوشتم
و اینجوری بودن که حاجی تو که استفاده نمیکنی
چون داشتم حین نوشتنش جتی از عذاب وجدان میمردم😂
من اولین باری که تقلب کردم کلاس پنجم بودم
یه سوالو از کل امتحان مونده بودم..
و از رو بغل دستیم نگاه کردم
و نوشتم جوابو
ینی همین که نگاه کردم فهمیدم وای این بود و الان متوجه شدم:/
بعد تا برگه رو بدم
اینقددددد عذاب وجدان گرفتم
که آخرشم خط زدم و جواب غلط خودمو نوشتم🙂