امتحان ادبیات که داشتیم
من شعرو حفظ نکرده بودم و نرسیدم
برای اولین بار تصمیم گرفتم تقلب کنم🙂
و نشستم نوشتم شعرو
ولی پشیمون؟شدم و خطش زدم
دوباره نشستم نوشتم
و اینجوری بودن که حاجی تو که استفاده نمیکنی
چون داشتم حین نوشتنش جتی از عذاب وجدان میمردم😂
من اولین باری که تقلب کردم کلاس پنجم بودم
یه سوالو از کل امتحان مونده بودم..
و از رو بغل دستیم نگاه کردم
و نوشتم جوابو
ینی همین که نگاه کردم فهمیدم وای این بود و الان متوجه شدم:/
بعد تا برگه رو بدم
اینقددددد عذاب وجدان گرفتم
که آخرشم خط زدم و جواب غلط خودمو نوشتم🙂
و زنگ تفریح ام رفتم از دوستم که اسپش زینب بود عذرخواهی کردم و گفتم وای خیلی ببخشید زینب من عذاب وجدان گرفتمو حلال کن
بعدم اونم گفت منم ی سوالو از رو برگت نگاه کردم و اینا توم حلال کن و من گفتم عاره ن اشکالی نداره😂🤦♀