و زنگ تفریح ام رفتم از دوستم که اسپش زینب بود عذرخواهی کردم و گفتم وای خیلی ببخشید زینب من عذاب وجدان گرفتمو حلال کن
بعدم اونم گفت منم ی سوالو از رو برگت نگاه کردم و اینا توم حلال کن و من گفتم عاره ن اشکالی نداره😂🤦♀
ینی اینطوریه که نمیفهممشششش
ولی میفهممشش
ولی تست نمیتونم ازش بزنم
ولی تست میزنما ولی نمیتونم اصلا
نمیدونم کجاست!🇵🇸
.
وای من جرا اینجوریم
سی خیلیی زیادههههه از الان
ام
بیستمون نشه؟
ینی به بیست نرسیم؟؟