هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
صبح بخیر ب همگی بجز اونایی ک کفشو بدون جوراب میپوشن
•ناپلئون بناپارت•
@farsitweets
نمیدونم کجاست!🇵🇸
صبح بخیر ب همگی بجز اونایی ک کفشو بدون جوراب میپوشن •ناپلئون بناپارت• @farsitweets
خب همینی که این میگه😂💚
(محض شوخی)
نمیدونم کجاست!🇵🇸
۱۵ دقه نرمش کردم و البته طنابم زدم و کل ماهیچه هام دررررد میکنه
از اثرات دو ماه باشگاه نرفتن🙂👍
داشتم فیزیک فصل دو رو مرور میکردم
و تو جزوه فیزیک تابستونم دیدم بالاش یچی نوشتم که استادم وسط کلاس مجازی گفته
ینی واس خنده و اینا گفته
چون داشت روابط بین نیرو و برآیند و ایناشو میگفت ک میشد از فیثاغورسم بریم