یجوری شدم انگار محلزندگیمو نمیشناسم و غریبهام باهاش؛
کرج زیاادیی ناآشنا شده برام وا.
من کلا تقریبا دوماه بود اینجا نبودم چ خبره:(
نمیدونم کجاست!🇵🇸
عجیبه؛ من فقط نشستم و فکرمیکنم:))
برای رهایی از فکرکردن چیکار بایدکرد؟! نقطه شد و فرار کرد.
سخته که بروی خودم نیارم که استرس دارم؛
ولی خب جیزی بلد نیستم؛
کاری ازم برنمیاد؛
پس ب خنثیترین حالتممکن برخورد میکنم با زندگیم.
بدرک