نمیدونم کجاست!🇵🇸
عجیبه؛ من فقط نشستم و فکرمیکنم:))
برای رهایی از فکرکردن چیکار بایدکرد؟! نقطه شد و فرار کرد.
سخته که بروی خودم نیارم که استرس دارم؛
ولی خب جیزی بلد نیستم؛
کاری ازم برنمیاد؛
پس ب خنثیترین حالتممکن برخورد میکنم با زندگیم.
بدرک
وای امروزو بگم:)
از این یهوییا که قسمتت میشه>>>>
اصلا درسته که تایم زیادی نشد و پایه نداشتم برا بهشتزهرا
ولی واقعا چسبید و وایب مثبت گرفتم:)
الحمدالله:)
وای من فقط درحد رد شدن از سرمزار شهدا تونستم تایم بزارم ولی همچنان اینقد دوستداشتنی برام گذشت این چنددقه که تاابدددد>>>>>>>