الهی مادر:(
داشتم شوخی میکردم بابت لحنم که تند بود:(
ولی خب ممنون که بادرک و شعوری و لفت دادی
رضوانه کاش احمق نباشی و فکرنکنی به احساساتت اهمیت میدن؛
اونا همشون شبیه همن:))
و درنهایت رهات میکنن.. بدون اینکه توجهی داشته باشن بهت..
راحت زندگیشونو میکنن و عاره.
پس
اینقد
احمق
و
ناراحت
نباش!