رضوانه کاش احمق نباشی و فکرنکنی به احساساتت اهمیت میدن؛
اونا همشون شبیه همن:))
و درنهایت رهات میکنن.. بدون اینکه توجهی داشته باشن بهت..
راحت زندگیشونو میکنن و عاره.
پس
اینقد
احمق
و
ناراحت
نباش!
برگام؛
دقیقا اون هفته جمعه بود که صبح با کلی استرس و دلهره بیدار شدم چون صدای انفجار شدید میومد.
وای چقد عمر آدم زود میگذره..!