چطور میتونی پیام ندی و همچنان تنهایی پیش بری و یکوچولوعم نگران حال من نباشی؟
که چی؟ هیچی..
یمشت.... آتشبس قبول کردن الکی
و تازه میگن پیروزی
و این پیروزیو به اسم خودشون میزنن:))
هیچ اسمی از رهبر و سپاه و اون همه پدافندم نمیاد.
بمیرم برای دل حضرتآقا:))
چقد غریبن همیشه سربازا..