که چی؟ هیچی..
یمشت.... آتشبس قبول کردن الکی
و تازه میگن پیروزی
و این پیروزیو به اسم خودشون میزنن:))
هیچ اسمی از رهبر و سپاه و اون همه پدافندم نمیاد.
بمیرم برای دل حضرتآقا:))
چقد غریبن همیشه سربازا..
با بابام یکوچولو فیلم نگاه کردیم و دوتامون گریه کردیم سر سکانسش.
من ببهانه پیاز خوردکردن.
و بابام به بهانه خاکهوا.