هیچی بهاندازه بحث سیاسی تو ماشین و دونستن درمورد اینکه این انقلاب تا بهامروز چه چیزای عجیبی سرش اومده و چیا کشیده نچسبید.
درسته نخوابیدم ولی خب بجاش فهمیدم چیا شده.
حقیقتش عصابشونو دیگه ندارم.ندارم.
بابا لنتیا من ²⁴ساعته نخوابیدم بعد چقد شلوغ میکنین و همتون یکیو دارین برای صحبت جز من.
نمیدونم کجاست!🇵🇸
داشتم فکرمیکردم پولامو جمع کنم قبر بخرم.
مهم تره تا چیزای دنیاییِ دیگهای که میخوام.
متنفرم از این فامیل که درمورد هرچی حتی محل قرارگیری پنکه خونه میزبان نظر میرن.
هدایت شده از 𝑨𝒓𝒆𝒖𝒎 ִֶ
میشه همچنان واسه اون یه نفر که ما میشناسیم دعا کنید؟ :)