آخر همه همینجاس؛
نمیدونم ولی که چی؟ زندگی که چی؟
تهش همینه میبینی؟
میان میزارنت و میرن:))
تهشم یکماه به یادتن؛ غصه میخورن؛
بعدش به زندگی خودشون میرسن و یادشون میره تویی وجود داشتی. عادت میکن به نبودنت.
مهم نیست چه لباسی میپوشی؛ چه جایگاهی داری؛ تهش همینه:)))))
کاش خدا رحم کنه بهمون[خودمو میگم].
هدایت شده از 𝗠𝗂𝗇𝖽 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗆𝖺𝗍𝗍𝖾𝗋
به یادتون بودم»
پیام های ذخیره شده، کمی تنهاتر، آشنای غریب، کمی دیرتر، نمیدونم کجاست، عطر نعناع، پیشه وران، معادلات ذهنی خانوم x ، منگنه³ .
Neverland, Emotional detective, Blue star.
و همه کسایی که اسمشونو نبردم)
نمیدونم کجاست!🇵🇸
به یادتون بودم» پیام های ذخیره شده، کمی تنهاتر، آشنای غریب، کمی دیرتر، نمیدونم کجاست، عطر نعناع، پیش
عیجان خدای من:))))🤏🏻🥺
ممنونم ازت*💗
کاش زودتر برسم ببینم میتونم برم تشییعشهدا:))))))
وای اصلا بیقرارم بدجور:)
haqiqimonajatZiarat_e_Ashoura.mp3
زمان:
حجم:
28.7M
² | زیارتعاشورا بگوشیم؟:))