نظرم نسبت به دریا عوضشد.
حقیقتش آب آرامش میاره برای آدم؛
تمام اون تایم داشتم به عظمت خدا وآرامش هرموج فکرمیکردم.
هرموج که میومد زیر پام خالی میشد ولی باز آرامش داشت؛
خلاصه که کلی سوژه و ایده داشتم برای عکاسی ولی ترجیح دادم لذت ببرم چون نمیدونم دیگه کی باهاشون میام سفر و اونم دریا یهویی؛
و چینجا کیف داد:))))
و داییم طبقمعمول میخواد حرص منو دربیاره پس تا تونست رفت اون دور دورا و فقط من جیغ میزدم برگرد تروخدا غرق میشی:) اه چقد حرص خوردم ازدستش
بعدشم انقد رفتم جلو که تنها فکری که تو مخم رژه میرفت غرقشدن بود.
-حاجی خودکشی تو دریا بخدا باحاله-
اینم ایدهای بود که به ذهنم رسید.
وقتی مریضی:
بعدشم به غلطخوردن افتادم چون تا گردن تو آب بودم هاها و با چادر نشستم تو ماشین تا رسیدیم خونه.
و پر ماسه بودم اه. واقعا حال بهمزن بود این یتیکش.
ولی خب میارزید واقعا به اینکه انقدر آروم شدم و کل افکارمو ریختم تو دریا اومدم.✨️
نمیدونم کجاست!🇵🇸
-حاجی خودکشی تو دریا بخدا باحاله- اینم ایدهای بود که به ذهنم رسید. وقتی مریضی:
جوری که کل تایم دخترداییم دست منو گرفته بود تا بلایی سرم نیاد چون حتی استخر نرفتم من از وقتی بچه بودم.
هرچییود سفر عجیبغریبی بود و کلی غر زدم پیش خودم ولی خب الحمدالله:))
بهرحال پیش میاد که آدم تنها باشه و همصحبت نداشته باشه حتی تو سفر؛
ولی خب باید صبر کرد و سکوت.
و خداروشکر بابتش*🤏🏻💗