نمیدونم کجاست!🇵🇸
-حاجی خودکشی تو دریا بخدا باحاله- اینم ایدهای بود که به ذهنم رسید. وقتی مریضی:
جوری که کل تایم دخترداییم دست منو گرفته بود تا بلایی سرم نیاد چون حتی استخر نرفتم من از وقتی بچه بودم.
هرچییود سفر عجیبغریبی بود و کلی غر زدم پیش خودم ولی خب الحمدالله:))
بهرحال پیش میاد که آدم تنها باشه و همصحبت نداشته باشه حتی تو سفر؛
ولی خب باید صبر کرد و سکوت.
و خداروشکر بابتش*🤏🏻💗
الحمدالله بابت روضه:))
اصلا اشک:)))
فقط آقایامامحسین خودش میدونه چقد دلتنگ هیئتاش بودم:)