هدایت شده از ‹عـطرنـعنـــٰـــاع›
این کانال رو میتونم به یه اتاق زیرشیروونی قدیمی در یک خونهی خیالانگیز تشبیه کنم.
جایی که کسی نمیدونه دقیقاً کجاست، اما وقتی واردش میشی پر از خاطرات تلنبارشده، تکهتکههای فکرهای بیسرانجام، و نوشتههایی از دل بینقشهی آدمهاست.
مثل یک ایستگاه متروک در دل جنگله. نه نقشهای هست که نشون بده کجاست، نه راهنمایی برای مسیر بعد. فقط اگه مسیرت بهش بخوره، ممکنه چند لحظه وایسی، نفسی بکشی و بگذری.
نمره : 8.5/10
تکست مدنظر .
From me .
هدایت شده از پیشی در جنگل های پاییزی🇮🇷☝️
شهادت امام سجاد عليه السلام تسلیت.🖤
هدایت شده از ɴᴇᴠᴇʀʟᴀɴᴅ
-انا لله و انا الیه راجعون . . .
یه فاتحه برا آقاجونم لطف میکنید بخونید؟
هدایت شده از ‹عـطرنـعنـــٰـــاع›
به قول مهدا ، هیچوقت زمانیکه
پریودید + اهنگاحساسی پلی کردید + خاطرات گذشتهتون رو مرور کردین
سمت پیوی اون شخص نرید و بهش پیام ندید .
نمیدونم کجاست!🇵🇸
به قول مهدا ، هیچوقت زمانیکه پریودید + اهنگاحساسی پلی کردید + خاطرات گذشتهتون رو مرور کردین سمت
نکن زن این حرکتو هیچوقت نزن!☝🏻
یک زخمخورده عمیقیم
پس نکن لطفا
اوایل دوستنداشتم بزرگشم؛
ولی الان واقعا حس خوبی بهم میده این بزرگشدنه؛
اینکه چیزای جدید پیش میاد و تجربه میکنی و با سختیا آشنا میشی؛
اینکه خودم در لحظه میفهمم چقد درکم از موضوعات متفاوتتر شده؛
حس خوبه داره برام خلاصه.
هاها