هدایت شده از ɴᴇᴠᴇʀʟᴀɴᴅ
-انا لله و انا الیه راجعون . . .
یه فاتحه برا آقاجونم لطف میکنید بخونید؟
هدایت شده از ‹عـطرنـعنـــٰـــاع›
به قول مهدا ، هیچوقت زمانیکه
پریودید + اهنگاحساسی پلی کردید + خاطرات گذشتهتون رو مرور کردین
سمت پیوی اون شخص نرید و بهش پیام ندید .
نمیدونم کجاست!🇵🇸
به قول مهدا ، هیچوقت زمانیکه پریودید + اهنگاحساسی پلی کردید + خاطرات گذشتهتون رو مرور کردین سمت
نکن زن این حرکتو هیچوقت نزن!☝🏻
یک زخمخورده عمیقیم
پس نکن لطفا
اوایل دوستنداشتم بزرگشم؛
ولی الان واقعا حس خوبی بهم میده این بزرگشدنه؛
اینکه چیزای جدید پیش میاد و تجربه میکنی و با سختیا آشنا میشی؛
اینکه خودم در لحظه میفهمم چقد درکم از موضوعات متفاوتتر شده؛
حس خوبه داره برام خلاصه.
هاها
نمیدونم کجاست!🇵🇸
حتی اینجام من باغ دارم وای^^
هه قدر بدونید. همه [رضوانه] ندارن!
گگگگگ