اوایل دوستنداشتم بزرگشم؛
ولی الان واقعا حس خوبی بهم میده این بزرگشدنه؛
اینکه چیزای جدید پیش میاد و تجربه میکنی و با سختیا آشنا میشی؛
اینکه خودم در لحظه میفهمم چقد درکم از موضوعات متفاوتتر شده؛
حس خوبه داره برام خلاصه.
هاها
نمیدونم کجاست!🇵🇸
حتی اینجام من باغ دارم وای^^
هه قدر بدونید. همه [رضوانه] ندارن!
گگگگگ
https://eitaa.com/sokotnimeeshab/10168
فلور برات دعا میکنم باشه؟
بیا امیدوار باشیم و آخریشه:)
تو میتونی و مثل همیشه قویای:) جوری که همیشه تحسینت میکنم؛💗🌟