نمیدونم کجاست!🇵🇸
خودش ناناز تر و گودو ترهههه دخملمون🫂🥺💓
😭😭وای نههه نگو وای لطف داری💘🌟
من امشب خدا خواست نمردم فقط.
یجا ماشین داشت میزد بهم؛
یجا موتور
³بارم پام پیچ خورد🤣
چون کفش مامانمو پوشیدم وای.
بااحترام به همه مشهدیا؛
ولی خداوکیلی دستفرمونشون وحشتناکه:)
اصلا یچیز عجیبیه این موضوع..
زیادی تند و یهویی:)
قشنگ جلو پام ترمز زد پیکانه بحدی که مامانم فکرکرد داره میزنه بهم:)
خلاصه خدا رضوانتون رو نجات داد. هعی
نمیدونم کجاست!🇵🇸
با کیوتترین جوراب دنیا آشناتون کنم. اندازه انگشت اشاره من بود وای🥺☝🏻
باورم نمیشه برای بچهای که هنوز وجود خارجیوداخلی نداره من سوغاتی جوراب خریدم.🚶♀️😂