نمیدونم کجاست!🇵🇸
خودش ناناز تر و گودو ترهههه دخملمون🫂🥺💓
😭😭وای نههه نگو وای لطف داری💘🌟
من امشب خدا خواست نمردم فقط.
یجا ماشین داشت میزد بهم؛
یجا موتور
³بارم پام پیچ خورد🤣
چون کفش مامانمو پوشیدم وای.
بااحترام به همه مشهدیا؛
ولی خداوکیلی دستفرمونشون وحشتناکه:)
اصلا یچیز عجیبیه این موضوع..
زیادی تند و یهویی:)
قشنگ جلو پام ترمز زد پیکانه بحدی که مامانم فکرکرد داره میزنه بهم:)
خلاصه خدا رضوانتون رو نجات داد. هعی
نمیدونم کجاست!🇵🇸
با کیوتترین جوراب دنیا آشناتون کنم. اندازه انگشت اشاره من بود وای🥺☝🏻
باورم نمیشه برای بچهای که هنوز وجود خارجیوداخلی نداره من سوغاتی جوراب خریدم.🚶♀️😂
حرم آقایامامرضا به یادِ حاجخانومایی که اسمشون اینجاس+کسایی که جاموندن؛
🌟🌷
..بروبچههای گپ خوابگاهدخترونه؛
..انگورای نمیدونم کجاست؛
..انجمن دایزامبیاسوران؛
[فضه]؛ [ژورنالمادامیوکی✨️]؛ [فلور]؛ [سووو]؛ [روزنگارِ پوکی]؛ [آینی]؛ [دیوونهپرومکس]؛ [کنجد]؛ [انجمنبیکارانکتابخوان]؛ [میکیونگ]؛
[اونی دخترپاییز]؛ [مهدا]؛ [اطرا]؛ [آروم]؛ [سارانگ]؛ [زندگیبعنوانقارچخپل]؛ [بهار]؛ [بینام]؛ [تهچین]؛ [سکوت.]؛ [دریایمواج]؛ [سبز.]؛ [حیحی]؛ [آماریس]؛ [همونجا]؛ [مطهره]؛ [سولی]؛ [آوازستاره]؛ [سمیرا]؛
.....
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
چ- سمنسسصمن
دختر نمیدونی چقدر احتیاج داشتم به همچین چیزی...
واقعا دلم امام رضا(ع) میخواست واقعاا مچکرم ازت مهربون :)) *گوشِت و بیار نزدیک! راستش جات تو قلبمه.