نمیدونم کجاست!🇵🇸
قطار اتوبوسی تجربه جدیدیه؛ اوکیه ولی حال نمیکنم باهاش.
میدونین با مترو تفاوتی نداره حقیقتش؛
فقط صندلیش باعث میشه گردندردم شدید شه.
سلطان تغییرمود=رضوانه.
مثلا حین ریزش اشک من میخندم بعدش دوباره فرو میرم تو غارِسکوتی بعد یهو شروع میکنم به پرحرفی.
خیلی میگن بانمکم ولی خب درواقع روانیم.
یکی داره سین میکنه و بیداره.
بگیر بخواب زن بگیر بخواب تو جای نرم و گرمت؛
من الان پاهام ورم کرده؛ کمرم درد میکنه؛ دستام خواب رفته؛ گردنم درد میکمه؛ و چشام جون آلوده شده داره اشک میاد خودش و نمیتونم بخوابم.
هدایت شده از آرامشخاکستری.
خیلی حال میده پیوی دوستتو که تا چند روز دیگه اصن نمیاد سرگوشی رو پُر کنی از فیلم و عکسایی که باهم داشتین و خاطرههایی رو بگی که باهم ساختین و بعداز چند روز بیاد ببینه🤍
نمیدونم کجاست!🇵🇸
خیلی حال میده پیوی دوستتو که تا چند روز دیگه اصن نمیاد سرگوشی رو پُر کنی از فیلم و عکسایی که باهم دا
یاد خودم افتادم که چقد فیلم میگرفتم حتی از سشوار کردن موهام=]]]]]]
نچنچ ولی چ فایده؟ حال میده ولی درنهایت ک چی؟:/