نمیدونم کجاست!🇵🇸
-
من کلی دیروز به این منظره خیره شده بودم و میدونی واقعیتش خدایا چرا انقد مهربون و هنرمندی؟:)))))
اینقد هنرمندی و اینقد قشنگقشنگ آفریدی که ساعت ها محوشونم بشم و بگم خداروشکر کافی نیست:)
وای خودزنی میکنم دیه وای.
هدایت شده از پیشی در جنگل های پاییزی🇮🇷☝️
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی..
یکمی از اینکه سعی میکنم پرانرژی باشم یکمی اذیتم؛
خب از خودم بودن خسته شدم؛
نمیدونم یکمی دلم میخواد رضوانه نباشم..
عجیبه..