نمیدونم کجاست!🇵🇸
-
من کلی دیروز به این منظره خیره شده بودم و میدونی واقعیتش خدایا چرا انقد مهربون و هنرمندی؟:)))))
اینقد هنرمندی و اینقد قشنگقشنگ آفریدی که ساعت ها محوشونم بشم و بگم خداروشکر کافی نیست:)
وای خودزنی میکنم دیه وای.
هدایت شده از پیشی در جنگل های پاییزی🇮🇷☝️
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی..
یکمی از اینکه سعی میکنم پرانرژی باشم یکمی اذیتم؛
خب از خودم بودن خسته شدم؛
نمیدونم یکمی دلم میخواد رضوانه نباشم..
عجیبه..
بیصبرانه منتظرم ترم جدید دانشگاه شروع بشه درعین حال که نمیخوام شروعشه:(
فقط توان موندن تو این تابستونِ امتحانی و پر از استرسو ندارم.