نمیدونم کجاست!🇵🇸
مهندسرضوانه=مسئول درست کردن پنکه.
البته به حیطه مدیریتی و کاری من مربوط نمیشه مشکل جدیدش چون کاملا موتورش از کار افتاده و شفادهندگی من جوابگو نیست براش.🚶♀️😔
خب تمومشد؛
متاسفم ما تیمنجات همه تلاشمونو کردیم ولی درنهایت پنکهای که برای جهیزیه بود از دستمون رفت.
و متاسفم.😭😭
شما قراره بخوابین ولی رضوانه از غصه برای پنکه نمیتونه بخوابه و میره سر پروژش☝🏻
سو گود شب.
جوری که زنداییم از هر موقعیتی برای خورد کردن من و لپتاپم استفاده میکنه ستودنیه.
آخه به چیه من حسودی میکنی؟:)
من هیچیم بخدا:) هیچ:)
خودت و بچههات از من بهترین:) چطور بفهمونم بهت؟
بزار زندگیمو کنم:)
از اینکه تو گپ؛ تولد بچهها رو تبریک میگیم و باهم خوشحالی میکنیم خیلی خوشم میاد:]]]]]💘
هدایت شده از 𝘛𝘩𝘦 𝘱𝘪𝘦𝘥 𝘱𝘪𝘱𝘦𝘳 🇮🇷
برای رضوانهه.
تو به من وایب تاک دونگ کیونگ ویرانگر رو میدی.
(میخواستم برات با همون کیدراما راضی شم اما نتونستم از این بگذرم که وایب مانیکا تو فرندز رو هم میدی.
پس این از آب دراومدد)