نمیدونم کجاست!🇵🇸
یمغازه خیلی خر پیداکردیم؛
و وای خیلی باحال بود کلا چنددقیقه جلو ویترینش واساده بودیم داشتیم متنایی که نوشته بودو میخوندیم و خیلی مود بود؛
حیف بسته بود:(
نمیدونم کجاست!🇵🇸
حالا نکسش همچین دلبرم نیس ماگش؛
ولی خب اِکسو خوب اومد خوشم اومد از خلاقیتش که چجوری میخواد بفروشتش.
فندک میخواستم بخرم😔☝🏻.
چون که فندکاش خیلی خفن و قشنگ بود اه
یفندکم دیدم ولی نشونش ندادم چون حس کردم کتک میخورم.
شبیه فندک وینچنزو بود.
خلاصه که مغازهی ترازی بود حیف بسته بود:(