هدایت شده از 𝑨𝒓𝒆𝒖𝒎 ִֶ
💌 > " دیالوگ ِشما "
-
🪴 تقدیم به : رضوانهی قشنگ🤏🏻
از طرف آروم~
از اینکه بچههای دانشگاه تو گروه از خود صبح تا تایمی که گروهقفل بشه؛ یبنددددد دارن میکوبن کل دانشگاهو و فقط غر میزنن و کوفتمیگن روانیشدم و خسته شدم واقعا:))
خاکتوسرتون دانشجویین مثلا!
جای ور ور کردن بشین درستو بخون بساز دانشگاهتو!
نمیدونم کجاست!🇵🇸
از اینکه بچههای دانشگاه تو گروه از خود صبح تا تایمی که گروهقفل بشه؛ یبنددددد دارن میکوبن کل دانشگ
همین آدما درابعاد بزرگتر جامعه مثلا مشکلات سطح کشور عم یبند غر میزنن و خودتخریبی میکنن فقط.
اصلا چیزی باسم تفکر یا شعور براشون وجود نداره:)
ندانم ولی چینجا حق بود [اینقد حقبود راجبم که قادرم خودمو ریزریز کنم] و نیاز بود بشنومشون.