از اینکه بچههای دانشگاه تو گروه از خود صبح تا تایمی که گروهقفل بشه؛ یبنددددد دارن میکوبن کل دانشگاهو و فقط غر میزنن و کوفتمیگن روانیشدم و خسته شدم واقعا:))
خاکتوسرتون دانشجویین مثلا!
جای ور ور کردن بشین درستو بخون بساز دانشگاهتو!
نمیدونم کجاست!🇵🇸
از اینکه بچههای دانشگاه تو گروه از خود صبح تا تایمی که گروهقفل بشه؛ یبنددددد دارن میکوبن کل دانشگ
همین آدما درابعاد بزرگتر جامعه مثلا مشکلات سطح کشور عم یبند غر میزنن و خودتخریبی میکنن فقط.
اصلا چیزی باسم تفکر یا شعور براشون وجود نداره:)
ندانم ولی چینجا حق بود [اینقد حقبود راجبم که قادرم خودمو ریزریز کنم] و نیاز بود بشنومشون.
هیچ اکیپی خطرناکتر از اکیپ خانومای فامیل نیست؛
ینی خبرت زودتر از خودت میرسه☝🏻
برا خودشون یپا خبرگزاری صداسیمان و فوقالعاده قوی عمل میکنن.
الحمدالله قفلش بازشد و ما ⁴ساعته برقامون میره:)))))
بیتقوایی پزشکیان!بیتقوا!!!!!
هنوز با اکانت جدیدم عادت ندارم؛
خیلی دورافتادهام ازش انگاری..
[یحس غریبهیآشنا]