باس محتوای داشته باشه نه؟
محتوای قشنگ
ولی مسئله اینه من حتی واس خودم تو دفترم ننوشتم هنو که امروز چیا شد و این بده چون امروز روزی بود که میشد جزئیاتش رو نوشت
مسئله اینجاس که من تازه فهمیدم کامل چجوری و خفن کنکوری درس بخونمو برنامم رو روال باشه هم نهایی هم کنکوری
اما مسئله اصلی تر اینجاس که وقتشو ندارم میدونی؟جون اینقد کارا و فشار درسا گره خورده تو هم که نمیدونم کدومو به کدوم مبحث و آزمون برسونم!:)
مدرسه رو بچسبم یا کلاس کنکور
چون دیر متوجه شدم چجوری درس بخونم و هی مونده رو هم