نمیدونم کجاست!🇵🇸
شما نمیفهمید استاکریِ یمشت دختر چقد میتونه وحشتناک باشه.
تا جای ممکن سعی کنید جوری نباشید که تو اکیپِ دخترونه درموردتون بحث بشه چون دیه بحث به جاهای خطرناک میرسه اونقدی که کم مونده بیان زنگ خونتو بزنن.🤣☝🏻
POV:
[پلیلیستِ ماشین دست توعه و همه دارن باهاش حال میکنن]
حس این لحظه ستودنیه☝🏻
من نتونستم آدمایی که دوسداشتم ببینم رو ملاقات کنم و بغلشون کنم قبل از سفر؛
ندانم
حس یطوریای دارم:)) ولی کاریش نمیتونم بکنم مثل همیشه.
خب جینیگیلیا؛
حلالکنید لطفا:)
اگر حرفیحرکتی نمدونم ناراحتیای هرچی هس ببخشید دیه:)) من گوناهیم:(