باندازه تموم عمرم شتر دیدم و کنارشون راه رفتم.
اونقدی که سربرمیگردوندم کله بچهشتر کنارم بود و سکته میکردم🤣🚶🏻♀️
ینی این حس که تا میای اینور مرز و اینجوریای که آخیش!
آخیش بالاخره حس لطافت* بالاخره حسراحتی* بالاخرههه کشور خوشگل خودم:)))
ینی همه حاضرن به تابلوی [ورودبکشور] قلبانگشتی نشون بدن.☝🏻
داشتم شروع میکردم به نوشتن سفرنامم و خواستم خاطراتمو باهاتون باشتراک بزارم؛
که با پیام تخلف از طرف ایتا مواجه شدم.
متوجه نمیشم جنلم چرا باید اخطار بگیره؟
اونم بابت یپیامی که حدود یکسال میش اينجا بوده
نمیدونم کجاست!🇵🇸
داشتم شروع میکردم به نوشتن سفرنامم و خواستم خاطراتمو باهاتون باشتراک بزارم؛ که با پیام تخلف از طرف
ینی خیلی بیکاری استاد! خیلیی بیکاری که میری اونجوری گزارش میزنی این یک
دو اینکه هوم حلالتم نمیکنم
سوم اینکه کلا حالمو بد کردی
یسری آدم ریمو شدن؛
حوصله ندارم دونه دونه ریموتون کنم خودتون گمشین برین بیرون
یمیکس پشتصحنه کیدراما برای یکسال پیشو رفتی گزارش میزنی ک چیو ثابت کنی اخه بیتقوا:/؟