باندازه تموم عمرم شتر دیدم و کنارشون راه رفتم.
اونقدی که سربرمیگردوندم کله بچهشتر کنارم بود و سکته میکردم🤣🚶🏻♀️
ینی این حس که تا میای اینور مرز و اینجوریای که آخیش!
آخیش بالاخره حس لطافت* بالاخره حسراحتی* بالاخرههه کشور خوشگل خودم:)))
ینی همه حاضرن به تابلوی [ورودبکشور] قلبانگشتی نشون بدن.☝🏻
داشتم شروع میکردم به نوشتن سفرنامم و خواستم خاطراتمو باهاتون باشتراک بزارم؛
که با پیام تخلف از طرف ایتا مواجه شدم.
متوجه نمیشم جنلم چرا باید اخطار بگیره؟
اونم بابت یپیامی که حدود یکسال میش اينجا بوده
نمیدونم کجاست!🇵🇸
داشتم شروع میکردم به نوشتن سفرنامم و خواستم خاطراتمو باهاتون باشتراک بزارم؛ که با پیام تخلف از طرف
ینی خیلی بیکاری استاد! خیلیی بیکاری که میری اونجوری گزارش میزنی این یک
دو اینکه هوم حلالتم نمیکنم
سوم اینکه کلا حالمو بد کردی
یسری آدم ریمو شدن؛
حوصله ندارم دونه دونه ریموتون کنم خودتون گمشین برین بیرون
یمیکس پشتصحنه کیدراما برای یکسال پیشو رفتی گزارش میزنی ک چیو ثابت کنی اخه بیتقوا:/؟
-بسماللهالرحمنالرحیم-
میدونی آقای امام حسین:)
اربعین همیشه برام پراسترسترین سفر بوده
نکنه نتونم؟ نکنه سختتر بشه؟ نکنه..
ولی میدونی اصلا اربعین لذت داره چون سخته:)
اربعین لذت داره چون سختیاش شیرینه؛
اربعین هربار میچسبه بهم و تکراری نیست چون یحلاوت خاصی داره:)))))💕
[این سفر شیرینه چون به سمت شماست آقایامامحسین'ع']
اربعین واقعا سفر زیادی سختیه اما مثل اینکه کاملا سازندس؛
اربعین تنها سفریه که هیچ تعلق مادیای دیگه بههیچی ندارم:)
انگار منم و نبود دنیا؛
انگار منم و تو؛
کل وسیلههام میشه یکولهپشتی
مقصدم میشه حرم تو
میدونی کل شوقم تو کل این چندروز راه اینه که به تو برسم:)
و چی از این شیرینتر؟
چی از این هدفمندتر؟
چی از این پاکتر و بیآلایشتر؟