نمیدونم کجاست!🇵🇸
بارووون:))))>>>>
زیر بارون شدید چند ثانیه واسادیم با رفیقم
و معاونمون اینجوری بود که:
رضوانه میای بالا یا نه؟؟؟؟؟
با اخم*
خوب نشد عکس بگیرم اصلا اصلا ولی خب همین که وایب بارونیو داره قشنگه پس میفرستم