اونلحظه که داری لباسخادمیِحرم رو اتو میکنی و از پیرهن عطرِحرم میاد>>>>>>
نمیدونم کجاست!🇵🇸
اونلحظه که داری لباسخادمیِحرم رو اتو میکنی و از پیرهن عطرِحرم میاد>>>>>>
من آخرش یروز این لباسِبابامو تنم میکنم.
خیلی کتشو دوسدارم وای:))))
دلم حرم امامرضا خواست:)))
باورم نمیشه دقیقا سهساعته دارم از این اتاق به اون اتاق میرم برا فقط ینامه و اینک هشااایدددد آقا مودش بکشه و بزاره ⁸واحد تطبیق بزنم.
ینی تو ³⁵واحد الکی درسخوندی. چرا؟ چون از نظرش خوشش نامیاد پس نباید تطبیق واحد بزنی:)