باورم نمیشه دقیقا سهساعته دارم از این اتاق به اون اتاق میرم برا فقط ینامه و اینک هشااایدددد آقا مودش بکشه و بزاره ⁸واحد تطبیق بزنم.
ینی تو ³⁵واحد الکی درسخوندی. چرا؟ چون از نظرش خوشش نامیاد پس نباید تطبیق واحد بزنی:)
نمیدونم کجاست!🇵🇸
-
این چرخه اینقد کوشولو بود که وای نمدونم چجوری نشونش بدم🤏🏻🤏🏻🤏🏻 قشنگ باندازه دوتا بسته پفیلابود همین.
اونجایی که تو اوج ناراحتی سعی میکنی خوشحال باشی و بغضتو قورت بدی چون نباید بچهبازی دربیاری و دیگه گذشته این حرفا و دلشکستگیا ازت خیلی لحظه بدیه.
میپرستم آدمایی رو که آرامش میارن برات؛
سعی میکنن با دیدباز نگاه کنن به قضیه و راحت رها میکنن.
و کمکت میکنن که توم راحت رها کنی؛
منطقیه و عالی و همینشه که خوبه راستش..
با همکوپهایه جدیدم آشنا شدم و یکم حرف زدم و دیوگاهشو دوست داشتم و واقعا حرفاش کمککننده بود.
الان قلبم آرومه.
کاش حرفاشو ضبط میکردم هرچندروز یبار گوش میدادم.