آیا تابحال خانومِراننده بیآرتی دیده بودین؟
خواستم بگم من تو مشهد دیدم خیلیم باحالبود.
یحاجخانومِعرب وقتی داشتم نمازمیخوندم اومد دوتاشکولات عراقی گذاشت تو جانمازم و گفت هدیهای از امامحسین:))))))
وای ولمکن الان اشکام داره میریزه:))))
دادزدن عقیدههام سبک زندگیمه!
از تو هتل اومدیم بیرون و اکیپی اللهاکبر گفتیم و هاها کیففف کردیم.