دادزدن عقیدههام سبک زندگیمه!
از تو هتل اومدیم بیرون و اکیپی اللهاکبر گفتیم و هاها کیففف کردیم.
خب نشد قیافههاشونو نشون بدم چون تو کوچه پخش بودن.
صداهاشون>>>>
جوری که همه مسافرای هتل اومدن بیرون و همراهی کردن>>>>>>
معلومه که پشت انقلابمون هستیم؛
فردا راهپیمایی حتمااا حتمااا شرکت کنیدا جیگرا.🫶🏻
اصلا میام تو هتل قلبم میخواد بترکه؛ معدم میخواد بدجورشه؛ روحیاتم بهم میریزه؛ بغض میکنم؛ تنهایی میاد سراغم.
خدایا من امامرضا رو میخوام چطوربگم؟
کاش میتونستم حرم بمونم حداقل قلبم آرومه و کمتر فکر و خیال میکنم.