واایی بچههااا یکیو دیدممم.🤏🏻🥺
سو وو خانوم رو دیدمممم و واییی این بچهههه خیلی نرمالو و نازناز و جینگیلی و ویتستستسحسخستتسطورانس.😭💗
یادگاری خوشگلیام بم داد و وای کلی بوس و ناز از همینجا براش:>🫶🏻
نمیدونم کجاست!🇵🇸
من گمشدم تو مشهد.
عاها راستی.
پیدا شدم.-ینی تقریبا بعد⁵⁰دقیقه پیادهروی-