نمیدونم کجاست!🇵🇸
من گمشدم تو مشهد.
عاها راستی.
پیدا شدم.-ینی تقریبا بعد⁵⁰دقیقه پیادهروی-
هدایت شده از عـطرنـعـنــٰــاع
روز رفیق مجازی رو به یکی از بوسیبوسیترین ادمین ایتا یعنی رضوانه تبریک میگم))💕
به امید روزی که برچسب مجازی بودن از روی ارتباطمون برداشته بشه.
چقشنگهها؛
همیشه از توخونه بهت سلام میدم این ساعت؛
ولی الان دقیقا روبهگنبدتم:)
خیلی نوکرتم بخدا.
من عاشق زمزمه هیئتای گوشهگوشه صحنِ گوهرشادم که زمزمه میکنن-علیموسیالرضا-
-غیرتو یاری ندارم.. با کسی کاری ندارم:)-