نمیدونم کجاست!🇵🇸
:)
هرجا میرم عکست هست و این قلب میشکنه:)
هرجا میرم یهو میبینم همه گریهمیکنن برا نبودنت:)
میتونم ساعتها بشینم تو حرم نزدیکای ضریح و تا میتونم نفسبکشم این هوا رو:)
تا میتونم نگاهکنم به ضریح و اصلا همه حرفام یادم بره ولی نگاه کنم و بزارم خودت مثلهمیشه آغوشِامنم باشی و بغلم کنی و حرفامو متوجهبشی و تسکین بدی:)
میتونم ساعتها فقط گوشکنم بهصدای زائرات و مناجاتشون و حرفاشون با شما:)
یکی با گریه دعا میکنه برای کشورش؛
یکی تو رو قسممیده بهجوادت و باچشمایی که پر دونهدونههای مرواریدیِاشکه.
یکی داره با تلفن حرف میزنه و میگه دم ضریحم و تولدت مبارک؛ میخوای سلامبدی به امامرضا؟:>
همزمان یکی داره حینصحبت متوجه میشه که بمبارونشده محلزندگیشون و با گریه لعنتمیفرسته بهدشمن و ظهورحضرت رو میخواد:)
یکی داره دعازمزمه میکنه؛ یکی صلوات میفرسته؛ یکی محو خوشگلیایحرمته؛
یکیم مثل من اینجا خیلی بیچارس و بیپناه؛ خیلی دلگرفته و دلشکسته..:)
هرکی اینجا بهسبک خودش زائریونوکریش رو میکنه و شمام خوب خریداری و به همه نگاه میکنی:)
من چیبخوام ازت خوبه؟چیکارکنم خوب میخری؟
همیشه تا بوده برام بودی؛ هرچیشد بودی؛ خستهبودم بودی؛ حالمخوب بود بودی؛ حالمگرفته و تنها بودم بودی؛
آقایامامرضا شما تنها پناهِامنی برای من.
برایهمین همیشه حرفام یادم میره وقتی پیشتم و بغلم میکنی:)
شنوا و تسکیندهندهای بدوناینکه حتی چیزی بگم.
میزارم اون یدونه قطرهاشکِ نازدونه خودش تموم غمامو تحمل کنه و ابرازشون کنه برات ولی شمام ینگاهی به زیرپات بنداز.
یکی اینجا خیلی درمونده و بیچاره شده.