eitaa logo
نمیدونم کجاست!🇵🇸
288 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
458 ویدیو
2 فایل
حقیقتا نمیدونم چی بنویسم..هرچی شد¡ https://daigo.ir/secret/758876156 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_my8yu4d&btn=-rzvn- "¹⁹آبان¹⁴⁰²"
مشاهده در ایتا
دانلود
یخورده حس آشفتگی‌دارم. نمیدونم؛ انگار درونم بهم‌ریخته یچیزی که نباید.
یادم‌نیست آخرین‌بار موج چندم بودیم.
ب‌نظرم اگ ی‌کتاب دیگه بخرم دیگه به‌قتل میرسم.
نمیدونم کجاست!🇵🇸
:)
هرجا میرم عکست هست و این قلب میشکنه:) هرجا میرم یهو میبینم همه گریه‌میکنن برا نبودنت:)
هردعایی میخوام کنم باز میرسم به همین؛ -اللهم‌اجعل‌عواقب‌امورناخیرا-
-پناهِ‌امنِ‌همیشگیِ‌‌من-
میتونم ساعت‌‌ها بشینم تو حرم نزدیکای ضریح و تا میتونم نفس‌بکشم این هوا رو:) تا میتونم نگاه‌کنم به ضریح و اصلا همه حرفام یادم بره ولی نگاه کنم و بزارم خودت مثل‌همیشه آغوشِ‌امنم باشی و بغلم کنی و حرفامو متوجه‌بشی و تسکین بدی:) میتونم ساعت‌ها فقط گوش‌کنم به‌صدای زائرات و مناجاتشون و حرفاشون با شما:)
یکی با گریه دعا میکنه برای کشورش؛ یکی تو رو قسم‌میده به‌جوادت و باچشمایی که پر دونه‌دونه‌های مرواریدیِ‌اشکه. یکی داره با تلفن حرف میزنه و میگه دم ضریحم و تولدت مبارک؛ میخوای سلام‌بدی به امام‌رضا؟:> همزمان یکی داره حین‌صحبت متوجه میشه که بمبارون‌شده محل‌زندگیشون و با گریه‌ لعنت‌میفرسته به‌دشمن و ظهورحضرت‌ رو میخواد:) یکی داره دعازمزمه میکنه؛ یکی صلوات میفرسته؛ یکی محو خوشگلیای‌حرمته؛ یکیم مثل من اینجا خیلی بیچارس و بی‌پناه؛ خیلی دلگرفته و دلشکسته..:) هرکی اینجا به‌سبک خودش زائری‌و‌نوکریش رو میکنه و شمام خوب خریداری و به همه نگاه میکنی:)
من چی‌بخوام ازت خوبه؟چیکارکنم خوب میخری؟ همیشه تا بوده برام بودی؛ هرچی‌شد بودی؛ خسته‌بودم بودی؛ حالم‌خوب بود بودی؛ حالم‌گرفته و تنها بودم بودی؛ آقای‌امام‌رضا شما تنها پناهِ‌امنی برای من. برای‌همین همیشه حرفام یادم میره وقتی پیشتم و بغلم میکنی:) شنوا و تسکین‌دهنده‌ای بدون‌اینکه حتی چیزی بگم. میزارم اون یدونه قطره‌اشکِ نازدونه خودش تموم غمامو تحمل کنه و ابرازشون کنه برات ولی شمام ی‌نگاهی به زیرپات بنداز. یکی اینجا خیلی درمونده و بیچاره شده.