بمونه بهیادگار-⁴فروردین-
نمیدونم کجاست!🇵🇸
بمونه بهیادگار-⁴فروردین-
درستهکه دوریم از آقایامامرضا اما خب عطرحرمش و پرچمش قسمت شد.
خیلی نازناز بود که تا ماشینِ خادمایحرم واقعا دوییدیم تا برسیم بتونیم زیارت کنیم.
و عطرحرم:)))))))))
بوی عود و عطرحرم میداد:))) عطرواقعیش:)
نمیخواهم من حرم میخواهم.
بهرحال که ممنونم از آقایامامرضا چون روز خوبی شد و حالم خوب شد.🪻🫶🏻
[ایصفایقلبِزارم؛ هرچهدارمازتودارم:)..]
هدایت شده از [خطای ۴۰۴ ]
مهربون و خانومانه ست.جالب ترین قسمت زندگیش اینه که با قران خودشو آروم میکنه.تحسینش میکنم و برام جالبه.آرامش زیادی هم داره✨.
برای《نمیدونم کجاست!》.
نمیدونم کجاست!🇵🇸
مهربون و خانومانه ست.جالب ترین قسمت زندگیش اینه که با قران خودشو آروم میکنه.تحسینش میکنم و برام جالب
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
امشبفرقداشت همهچیز؛ خیلی فرق داشت!
مثل ابربهاری اشکریختم واشکریختم.
مثلا وقتی که قرارشد قبل شروع شعاردادنامون؛ حضورغیاب شهدایی کنیم.
وقتی پشتبلندگو گفت شهیدسیدعلیخامنهای؟!
همه دستشونو بردن بالا و گفتن حاضر:)
+شهید سیدابراهیمرئیسی؟
×حاضر:)
و چندتا از شهیدههایمعلم و دانشآموز دبستانمیناب رو خوندن و همه با چشمای اشکی و ازته قلبشون میگفتن -حاضر:)-
آرهخب:) شماها همیشه بین ما حضور دارین.
همیشه هستین؛ ازما زندهتر و حاضرترین.
-کاش ماهم بتونیم سرباز باشیم و موثر؛
[برامون دعا کن آقاجونم:)]