eitaa logo
نمیدونم کجاست!🇵🇸
292 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
458 ویدیو
2 فایل
حقیقتا نمیدونم چی بنویسم..هرچی شد¡ https://daigo.ir/secret/758876156 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_my8yu4d&btn=-rzvn- "¹⁹آبان¹⁴⁰²"
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از [خطای ۴۰۴ ]
مهربون و خانومانه ست.جالب ترین قسمت زندگیش اینه که با قران خودشو آروم میکنه.تحسینش میکنم و برام جالبه.آرامش زیادی هم داره✨. برای《نمیدونم کجاست!》.
امشب‌فرق‌داشت همه‌چیز؛ خیلی فرق داشت! مثل ابربهاری اشک‌ریختم واشک‌ریختم. مثلا وقتی که قرارشد قبل شروع شعاردادنامون؛ حضورغیاب شهدایی کنیم. وقتی پشت‌بلندگو گفت شهید‌سیدعلی‌خامنه‌ای؟! همه دستشونو بردن بالا و گفتن حاضر:) +شهید سید‌ابراهیم‌رئیسی؟ ×حاضر:) و چندتا از شهیده‌های‌معلم و دانش‌آموز دبستان‌میناب رو خوندن و همه با چشمای اشکی و ازته قلبشون میگفتن -حاضر:)- آره‌خب:) شماها همیشه بین ما حضور دارین. همیشه هستین؛ از‌ما زنده‌تر و حاضرترین. -کاش ماهم بتونیم سرباز باشیم و موثر؛ [برامون دعا کن آقاجونم:)]
تقدیمی‌هاتون اینجاست.🫶🏻 ممنون که‌شرکت کردین:)💗
اصلا از این‌موضوع که همه مشهدن خوشم‌نمیاد.
بله من درمورد مشهد آدم‌فوق‌حسودیم.
درمورد آدم‌موردعلاقمم همینجور حسودم‌.
درس‌بخونید تا قبل‌از‌ اینکه درس یوقت بیاد بالاسرتون و سکته‌کنید از حجمش.
نمیدونم والا توکل‌به‌خدا.
امشب تجمع دومدلیشو رفتیم‌م‌م‌م‌م. کیف‌داد و بسی‌خرسندم*☝🏻 هم ماشینی‌رفتیم هم پیاده‌زیر‌بارون:))))) دوسداشتنی بود و ب‌یادموندنی✨️🇮🇷
-صلوات برفس دوستم-