زومن همه رو من چون ک کنکور دارم؟؟
هاها
و منی ک حتی سر سوزنی آماده نیستم:)!
هدایت شده از چك كن
مهربون ترین؟مهدا
بداخلاق ترین؟نمیدونم
کیوت ترین؟مهدا
خشک ترین؟نمیدونم
باکی بیشتر دلو قلوه دادی؟هیچکس
باکی بیشتر دعوا کردی؟هیچکس
به غیر از لوئیس از کی بیشتر خوشت میاد؟لئونا و مهدا و یورائل و نمیدونم کجاست
ازکی کمتر خوشت میاد؟ بقیه شون
کی بیشتر بهت حس خوب میده؟خانم اچ
کی تاحالا بهت حس خوب نداده؟هیچکدوم
از دست حرفای کی بیشتر کلافه شدی؟هیچکدوم
دلت میخواد بیشتر به کی نزدیک بشی؟مهدا لئونا نمیدونم کجاست خانم اچ
دلت میخواد از کی فاصله بگیری؟ از بقیه
کی بیشتر قلبتو شکسته؟ هیچکس
نمیدونم کجاست!🇵🇸
مهربون ترین؟مهدا بداخلاق ترین؟نمیدونم کیوت ترین؟مهدا خشک ترین؟نمیدونم باکی بیشتر دلو قلوه دادی؟هیچکس
پرهایم:)
وای جدی؟
عه منم اینجام که
نمیدونم کجاست!🇵🇸
چرا ¹⁷⁰ نمیشییییم؟
هوم؟یه حمایت نمیکنید دوستان؟
در حد یه فور کوچولو:)