هیجی فقط خواستم بگم
اگر استرس و نگرانی ای هست که بایدم باشه پس صلوات بفرستید:)) و دعا کنید
و یادتون باشه این ی جنگ نیست!و ما شروعش نکردیم
ما جنگ نمیکنیم ما دفاع میکنیم. چون به خاک ما دست درازی شده
تا قبلشم اصلا تو جنگی ک درست کردن بودیم، مگه غیر این بوده تا الان؟
درضمن ما قدرت نظامیمون از این حرفا خیلی بالاتره! و این حق ماست ک انتقام بگیرییم.
پس نگران نباشید و انشاءالله همه ی این حوادث ختم به ظهور اقامون بشه به زودی:))
هیچی فقط دلم میخواد اون عزیزی که میگفت این موشکاشون همه ماکته رو ببینم:]]]]]]]]]]